tisdag 3 februari 2009

Tema nr. 35 bro + eget tema

Bro eller Tunnel? Ja jag hittade en väldigt spännande tunnel, men jag hade tänkt mig en bro på det här temat, så nu vet jag inte hur jag ska göra. Tror jag kör en bro först och sedan en tunnel som eget tema
En väldigt vacker bro tycker jag. Tänk vilket jobb de haft en gång när de gjorde den. Kan inte ens fatta hur det gjort den.


Lite närmare titt så ser man hur fint alla stenarna ligger på rad.




Här kommer det alltså en tunnel som får bli mitt eget tema. Hade först inte tänkt ta med den, för jag tyckte den var lite mörk. Men den är ändå spännande på något sätt tycker jag. När jag var på plats, kunde jag inte alls se in i denna tunnel för det var så mörkt, så jag tänkte att det inte blev några bilder alls. Men när jag kom hem såg jag att med kameran fick en chans att kika in.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar