torsdag 26 mars 2009

inspirerad

Nu har jag kikat runt på lite andra 365 bloggare och det är verkligen roligt. Finns så mycket inspiration som bara ligger och väntar på att ses. Jag började uppifrån på listan med 365 bloggare på sidan som handlar om 365 foto. Kom till och med bokstaven G. Några av de jag besökte, fick äran att hamna i min blogglista.

Med så mycket inspiration var jag bara tvungen att plocka fram kameran. Tog en tur upp till barnens rum. Där finns det verkligen hur mycket saker som helst. Bland annat kritor, som jag ju behöver till tema 46.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Tack för kommentaren i min blogg, och vilken ära att få se Vad Händer Bland Änder i din blogglista också! :-)

    Ja, hela nätet är mer eller mindre fullt av inspiration för den som gillar bild och foto - och genom de här fotoutmaningarna är det ju extra lätt att komma i kontakt med likasinnade.

    Såg en bit ner att du har beställt ett nytt objektiv till din kamera. Vad skoj!!! Tycker ditt resonemang att välja Sigmat låter klokt, och närbildslinser kan man säkert ha mycket trevligt tillsammans med.

    Ha en fin fortsättning på dagen! :-)

    SvaraRadera