fredag 27 mars 2009

skatt eller skräp? och spel

Räknade precis hur många av de 365 bilderna jag gjort. 54 stycken. Med tanke på att det idag är den 27 mars, så borde jag tagit 86 stycken. Bara en månad efter.....
Men men, här kommer ett bidrag till... Skräp eller skatt? Ja, det är frågan. I mina ögon är stenar en vacker skatt, men jag antar att många tycker att det är skräp. Tema 335, skräp eller skatt?:

Ytterliggare en bild. Detta spel gillar både jag och barnen, lite klurigt. Man ska försöka få ut den röda bilen genom att flytta på de andra bilarna åt sidan. Finns olika svårigheter så vem som kan spela det. Alltså tema 318, spel vi spelar


Ok, då har jag 56, bara 30 efter..... och 309 kvar......

Ååå vad jag gillar detta!!!

2 kommentarer:

  1. You photographed both of these beautifully! My son loves to play the game too "Rush Hour" as it is called in English. He just had it out the other day and I wish now that I had seen what a lovely photo it would have made! The stones are lovely treasures too...

    SvaraRadera
  2. Oh, I forgot to say that I have only done 35 of the themes! You are doing far better than I!!!!

    SvaraRadera